برند رالف لورن
برند رالف لورن یک برند طراح آمریکایی است که توسط رالف لورن در سال 1967 تأسیس شد. این شرکت طیف وسیعی از لباس و لوازم جانبی را برای مردان، زنان و کودکان طراحی، تولید و توزیع میکند. این شرکت همچنین صاحب چندین برند دیگر از جمله Polo Ralph Lauren، Club Monaco و Chaps است. رالف […]
بیشتر بخوانیدبرند چیست؟
برند چیست؟ برند یا نام تجاری، علامتی است که به منظور شناسایی و تمایز کالاها و خدمات یک شرکت یا شخص از سایر رقبا به کار میرود. برند شامل نام، علامت، طرح، نماد، رنگ و یا هر ویژگی دیگری است که به طور منحصر به فرد، یک محصول یا خدمات را از دیگر محصولات و […]
بیشتر بخوانیدبرند ژیوانشی
برند ژیوانشی یک خانه مد فرانسوی است که در سال 1952 توسط Hubert de Givenchy تأسیس شد. این برند به دلیل لباسهای شیک و ظریف خود، به ویژه لباسهای شب و لباسهای کوکتل مشهور است. این برند همچنین طیف وسیعی از لوازم جانبی مانند کیف، کفش، جواهرات و عطر را ارائه میدهد. Hubert de Givenchy […]
بیشتر بخوانیدبرند جین وست
برند جین وست یک برند استرالیایی پوشاک کژوال است که در سال ۱۹۷۲ تأسیس شد. این برند طیف وسیعی از لباسها و اکسسوریهای زنانه، مردانه و بچگانه را ارائه میدهد. جین وست به دلیل لباسهای باکیفیت، مد روز و مقرون به صرفه خود شناخته شده است. فروشگاه جین وست جین وست در بیش از 30 […]
بیشتر بخوانیدبرند اچ اند ام
H&M (Hennes & Mauritz) یک خردهفروشی لباس جهانی است که در سال 1947 در استکهلم، سوئد تأسیس شد. این شرکت دومین خردهفروشی بزرگ لباس در جهان از نظر درآمد است و بیش از 4700 فروشگاه در 69 کشور دارد. فروشگاه اچ اند ام اچ اند ام به دلیل لباسهای مقرون به صرفه و مد روز […]
بیشتر بخوانیدبرند اسمگ smeg
اسمگ: برندی نمادین با طراحی ایتالیایی اسمگ یک شرکت لوازم خانگی ایتالیایی است که در سال 1948 تأسیس شد. این شرکت به خاطر طراحیهای شیک و باکیفیت خود، بهویژه در لوازم آشپزخانه کوچک مانند یخچال، توستر و مخلوطکن مشهور است. یخچال اسمگ محصولات اسمگ با رنگهای جسورانه و منحصر به فرد خود مانند قرمز، آبی، […]
بیشتر بخوانیدبرندسازی شخصی چیست؟
برندسازی شخصی چیست؟ برندسازی شخصی فرآیندی است که به منظور ایجاد هویتی منحصر به فرد و ارزشمند برای یک فرد انجام میشود. این هویت شامل مجموعهای از معانی، تداعیها و احساساتی است که در ذهن مخاطبان شکل میگیرد و آن فرد را از دیگران متمایز میکند. برندسازی شخصی قوی مزایای متعددی به ارمغان میآورد: تمایز […]
بیشتر بخوانیدآموزش برندسازی
آموزش برندسازی برندسازی فرآیندی پیچیده و چندوجهی است که به منظور ایجاد هویتی منحصر به فرد و ارزشمند برای یک محصول، خدمت یا سازمان انجام میشود. این هویت شامل مجموعهای از معانی، تداعیها و احساساتی است که در ذهن مخاطبان شکل میگیرد و برند را از رقبای خود متمایز میکند. برندسازی قوی مزایای متعددی به […]
بیشتر بخوانیدبرند یو اس پولو U.S. Polo
برند یو اس پولو U.S. Polo U.S. Polo Assn. (United States Polo Association) نام تجاری است که توسط انجمن چوگان ایالات متحده (USPA) برای مجوز دادن به لباس، لوازم جانبی و سایر کالاها استفاده می شود. این شرکت در سال 1890 تأسیس شد و قدیمی ترین و معتبرترین حاکم بر چوگان است. بدنه در جهان. […]
بیشتر بخوانیدفرق برند با علامت تجاری چیست؟
فرق برند با علامت تجاری چیست؟ برند و علامت تجاری دو مفهوم مرتبط در دنیای تجارت هستند که غالباً به جای هم استفاده میشوند، اما تفاوتهای ظریفی بین آنها وجود دارد. علامت تجاری یک نشانه قابلرؤیت است که برای تمایز کالاها یا خدمات یک شخص حقیقی یا حقوقی از سایر رقبا به کار میرود. این […]
بیشتر بخوانید